אם קרוב משפחתכם אשר אהבתם והלך לעולמו התגורר באזור קרית אתא לבטח אתם מחפשים כעת בעלי מקצוע דוגמת מצבות קרית אתא. אבן ושיש שלומי הינו עסק לבניית ועיצוב מצבות. יחד נעצב ונבנה ליקרכם המנוח את המצבה האיכותית והטובה ביותר בעבור.

מצבות קרית אתא – תחזוקה נכונה של המצבה

אם אתם מתכננים לשכור את שירותיו של עסק לבניית מצבות בקרית אתא או בכל מקום אחר בארץ חשוב שתדעו מספר גורמים לפני השכרת השרות של אותו בעל מקצוע.

1.      לא כל בעל עסק לעיצוב באבנים ושיש יכול להיות מתקין מצבות. רק קבלני מצבות אשר מוכרים ומאושרים ע"י בית העלמין רשאים לעסוק במלכת התקנת המצבות, וזאת בהינתן אישור בלבד מבית העלמין. ראשית בית העלמין בודקת את זהות והמתקין ואת תכנון התקנת המצבה, ורק כי כל מאושרים יינתן ההיתר להתקנת המצבה.  

2.      בית העלמין אינו אחראי לתחזוקת המצבה וניקיונה. התפקיד של תחזוקת המצבה ונקיונה הוא תפקיד המשפחה וקרובי המנוח ואינו של בית העלמין. על כן רצוי לקנות חומרי ניקוי ייעודים לסוג אבן המצבה, לנקות ולתחזק את המצבה. העדר תחזוקה נכונה יכול להביל לבלאי המצבה כגון צמיחת שורשים וצמחייה בחריציה המצבה  ושהמתת אותיות מן המצבה.

3.      אפשרויות הכיתוב במצבה- הכיתוב במצבה מתאפשר באמצעות שני אפשרויות עיקריות- חריטה והדבקת אותיות. חשוב להדגיש ולציין כי שני האפשרויות אללו הינן אפשרויות המתאמות למצבות ועל כן שינהם עמידות, אך כיתוב באמצעות חריטה באבן הינה האפשרות העמידה ביותר שמא אין חשש כי האותיות יושמטו (בניגוד להדבקת אתיות) חשוב להדגיש שעם היתרון זה חריטה על מצבה הינה יקרה יותר מאשר הדבקת אותיות על מצבה.

בחירת מצבות ובונה מצבות בקרית אתא מקצועי

בכל הקשור לבחירת מצבות יש להתייעץ עם בעל המקצוע אתו תעבדו. כאשר אנו מחפשים איש מקצוע אשר יבנה מצבה חשוב לבדוק כי מדובר באיש מקצועי ואמין, וכמובן באיש מקצוע אשר מאושר ומוכר על ילדי בית העלמין. אבן ושיש שלומי הינו עסק אמין ומקצועי ביותר בתחום בניית המצבות הפועל מזה יותר משני עשורים.  

מידע נוסף:

מצבות קרית אתא

מצבות קרית אתא הינן מצבות הממוקמות באיזור הצפוני של הארץ, בקרבה לים, מה שהופך את איזור זה ליותר לח וקריר. איזור קריר ולח דורש מהחומר ממנו עשוי המצבה להיות עמיד ממים ולכן מצבות בקריית אתא יהיו עשויות ברובן מאבני שיש. אבני שיש הינן אבנים עמידות ומבוקשות מאוד, וקיימות אצל כל עסק שעוסק בתחום המצבות. קיימים סוגים רבים של אבני שיש ואיתם גם אינספור עיצובים שיתאימו לכל מצבה או אנדרטה שהלקוח יחפוץ.
לחץ כאן

מצבות ומצבות קרית אתא -סוגים

בימנו, קיימים המון סוגים ועיצובים למצבות. תחילה, קיימים שני סוגים למצבות- מצבה שמציינת פטירה של אדם, שעליה מצויין שמו, תאריך הלידה והפטירה וכמה מילים רלוונטיות. מצבה שנייה היא מצבה שמציינת אירוע חשוב ומשמעותי שקרה, נקראת גם בשם אנדרטה, שעליה יצויין שם האירוע, התאריך בו התרחש וכמה מילים רלוונטיות. לעומת מצבה שהיא למטרת פטירה, האנדרטה לא בהכרח ממוקמת בבתי הקברות אלא יכולה להיות במגוון מקומות- מפארקים ציבוריים עד למוזיאוני זיכרון. דבר נוסף שיכול להוסיף לשוני המצבה, הינה החומר ממנה היא עשויה. לכל מקום בארץ, קיים אקלים משלו שאליו צריך להתאים את החומר המותאם שישאר עמיד ויציב לאורך זמן. מצבות קרית אתא הינן מצבות הממוקמות באיזור לח וקריר, מכיוון והאזור צפוני וקרוב לים. לכן, מצבות אלו יהיו עשויות בעיקר מאבני שיש. יש מגוון סוגים של אבני שיש המתאימות לכל סוג טעם. תחילה, אבן שיש טורקי אשר אהובה מאוד, בעיקר בזכות העמידות והאטימות שלה למים וגם בזכות יופיה המתבטא בגווני לבן על רקע אפור. אבן נוספת היא אבן סלייב אשר נקראת גם בשם "אבן ירושלמית" ודורשת מעט מאוד תחזוקה. כל אבן שיש מביאה עימה אופי ואיכות למצבה מה שהופך אותן לכה מבוקשות.
לחץ כאן
אתר אבן ושיש שלומי
האתר אבן ושיש שלומי הוא אתר שמעניק מידע רב בכל הקשור למצבות – מהכנתן עד ליצירתן. האתר בעל אינספור דוגמאות של מצבות, מכל מיני סוגים ועיצובים, מה שמאפשר ללקוחות לעיין ולקבל רעיונות למצבה הרצויה. האתר מנוהל על ידי צוות מומחים, שזמינים לכל שאלה והתייעצות שתצטרכו. במידה והינכם רוצים ליצור קשר, תוכלו לשלוח הודעה בתיבת פניות באתר ולהענות בהקדם.
לחץ כאן
הקודם
הבא